Jäsenyys

TULE MUKAAN TOIMINTAAMME JA LIITY MLL:N ULVILAN YHDISTYKSEN JÄSENEKSI!  Jäseneksi voit liittyä liiton nettisivuilla www.mll.fi > jäsenyys > liity.

Miksi kannattaa liittyä jäseneksi ajatuksia:

• MLL tarjoaa mielenkiintoista toimintaa ja tapahtumia sekä palveluita
  • Haluat tukea MLL:n tekemää tärkeää työtä
  • Mahdollisuus jakaa asioita vertaistensa kanssa
  • Osallistua vapaaehtoistoimintaan ja toimia vapaaehtoisena
  • Saada jäsenetuja
  • Vaikuttaa paikallisyhdistyksen ja oman asuinpaikkakunnan asioihin
  • Ystävät

MLL:n Ulvilan yhdistyksen perustava kokous on pidetty 24.2.1943. Tällä hetkellä yhdistyksessämme on jäseniä n. 200.

Jäsenmaksut:

Aikuisjäsenet                                                                                                                                                                     Jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa.

Nuorisojäsenet
15-17-vuotiaita jäseniä kutsutaan nuorisojäseniksi. Vuoden 2015 alusta heidän jäsenyytensä on maksuton. Jäsenyysvuotta edeltäneenä vuonna 18 vuotta täyttäneet nuoret siirretään automaattisesti aikuisjäseniksi.

Lapsijäsenet
Alle 15-vuotias lapsi voi huoltajan suostumuksella liittyä jäseneksi. Lasten jäsenyys on myös maksuton.

Jäsenyys

Jäsenmaksu veloitetaan kerran vuodessa. Laskutuskausi on kalenterivuosi. Maksulomake ja jäsenkortti lähetetään jäsenille maaliskuussa.

Uusille jäsenille lähetetään jäsenmaksupankkisiirto ja jäsenkortti noin viiden viikon kuluessa liittymisestä.

Jäsentiedot on tarkoitettu ainoastaan Mannerheimin Lastensuojeluliiton jäsenrekisterin ylläpitoon, eikä tietoja luovuteta millekään muulle taholle.

Lisätietoja jäsenasioista voi kysyä jäsenvastaavalta Sonja Soili, sonjasoili1(a)gmail.com

Paikalliset jäsenedut:

Jäsenkorttia näyttämällä saat alennusta ulvilalaisista liikkeistä:

Etuja päivitetään...

Valtakunnalliset jäsenedut:

Valtakunnalliset jäsenedut löytyvät alla olevasta linkistä, lukuisat yhteistyökumppanit tarjoavat rahanarvoisia etuja. Muista hyödyntää edut näyttämällä jäsenkorttia!

Lisätietoja jäseneduista
jasenpalvelu(at)mll.fi, p. 075 324 5540